Syndyk masy upadłości

ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy składnika masy upadłości, którym jest:

  1. udział w wysokości 1/3 części w spadku po Małgorzacie Drożdż (matce upadłego), c. Anieli i Tadeusza, zmarłej 24.05.2023 r. w Krakowie, nabyty przez Upadłego na podstawie ustawy, co stwierdził Sąd Rejonowy w Wieliczce,
    I Wydział Cywilny postanowieniem z dnia 10.01.2025 r., sygn. akt: I Ns 434/24

– w skład którego wchodzi nieruchomość objęta księgą wieczystą KW nr KR3I/00016525/3, położona przy ul. Groble 1 w Skawinie, składająca się działki ewidencyjnej nr 3277/3 o pow. 410 m² (dalej: „Nieruchomość”),  zwany dalej „Przedmiotem Sprzedaży”.

Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny.

Cena wywoławcza wynosi 42 000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące i 00/100 złotych).

Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 52 1090 2590 0000 0001 4943 8134 wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy i 00/100 złotych) w terminie do dnia 28.11.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Tomasz Drożdż,  VIII GUp 1213/31/S”.

Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 28.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi ‑ w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 28.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzonej dopiskiem „Oferta na zakup składników masy upadłości w postępowaniu upadłościowym Tomasza Drożdża, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, VIII GUp 1213/21/S ‑ NIE OTWIERAĆ”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4”, zaadresowanej na adres Kancelarii Syndyka.

Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 01.12.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 12:00.

Z operatem szacunkowym sporządzonym dla Nieruchomości wchodzącej w skład spadku można się zapoznać w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98).

 

WYMOGI FORMALNE OFERT

Oferta powinna zawierać następujące elementy:

  1. dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (jeśli posiada), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
  2. wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
  3. proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
  4. wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
  5. podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);

Do oferty należy załączyć:

  1. w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
  2. dowód uiszczenia wadium;
  3. oświadczenie oferenta, że:
    • oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
    • oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
  4. w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie.

Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.