Syndyk masy upadłości
ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy składnika masy upadłości, którym jest:
- udział w wysokości 1/3 części w spadku po Małgorzacie Drożdż (matce upadłego), c. Anieli i Tadeusza, zmarłej 24.05.2023 r. w Krakowie, nabyty przez Upadłego na podstawie ustawy, co stwierdził Sąd Rejonowy w Wieliczce,
 I Wydział Cywilny postanowieniem z dnia 10.01.2025 r., sygn. akt: I Ns 434/24
– w skład którego wchodzi nieruchomość objęta księgą wieczystą KW nr KR3I/00016525/3, położona przy ul. Groble 1 w Skawinie, składająca się działki ewidencyjnej nr 3277/3 o pow. 410 m² (dalej: „Nieruchomość”), zwany dalej „Przedmiotem Sprzedaży”.
Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny.
Cena wywoławcza wynosi 42 000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące i 00/100 złotych).
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 52 1090 2590 0000 0001 4943 8134 wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy i 00/100 złotych) w terminie do dnia 28.11.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Tomasz Drożdż, VIII GUp 1213/31/S”.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 28.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi ‑ w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 28.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzonej dopiskiem „Oferta na zakup składników masy upadłości w postępowaniu upadłościowym Tomasza Drożdża, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, VIII GUp 1213/21/S ‑ NIE OTWIERAĆ”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4”, zaadresowanej na adres Kancelarii Syndyka.
Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 01.12.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 12:00.
Z operatem szacunkowym sporządzonym dla Nieruchomości wchodzącej w skład spadku można się zapoznać w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98).
WYMOGI FORMALNE OFERT
Oferta powinna zawierać następujące elementy:
- dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (jeśli posiada), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
- wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
- proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
- wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
- podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);
Do oferty należy załączyć:
- w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
- dowód uiszczenia wadium;
- oświadczenie oferenta, że:- oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
- oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
 
- w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie.
Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.
 
 
Najnowsze komentarze