Syndyk masy upadłości

ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości Piotra Merkowskiego. Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny. Celem konkursu ofert jest sprzedaż pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości, tj.:

  1. pojazd Fiat Ducato 3.0 Furgon, nr VIN: ZFA25000001413106, rok. prod. 2008 r. (dalej: „Pojazd”);
  2. wózek widłowy Toyota 5FGL15, nr A5FGL 18-65554 (dalej: „Wózek widłowy”)

Cena minimalna każdej z Ruchomości została określona w postanowieniu Sędziego -Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi:

1) 2 450,00 zł netto (słownie: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 netto) – dla Pojazdu;

2) 10 800,00 zł netto (słownie: dziesięć tysięcy osiemset złotych 00/100 netto) – dla Wózka widłowego.

Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium – odrębnie dla każdej
z Ruchomości, tj.:

  • w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) – dla Pojazdu;
  • w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) – dla Wózka widłowego.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o numerze 43 1090 2590 0000 0001 6027 5427, prowadzony przez Santander Bank Polska Spółka Akcyjna, w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet ruchomości Piotr Merkowski , KR1S/GUp/48/2025” oraz dokładne oznaczenie Ruchomości, której dotyczy dokonana wpłata wadium (nazwa, nr seryjny).

 

oraz sprzedaż następujących ruchomości „w pakiecie” wchodzących w skład masy upadłości:
  1. maszyna sztancująca BOBST SP 130-E;
  2. gilotyna do kartonu, Model: MS115E;
  3. maszyna krajalnica ERBA;
  4. maszyna sztancująca OPTIMA, Producent: VEB Optima, Model: TYP IV, nr seryjny: 92850/55;
  5. sztancygiel złociarka TYMB 1040;
  6. tygiel format B2;
  7. zestaw drukujący aplarka;
  8. zestaw drukujący bigownica;

Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.

Cena minimalna Przedmiotu Sprzedaży została określona w postanowieniu Sędziego -Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi łącznie 399 975,00,00 zł netto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych i 00/100 netto).

Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wpłacone przez oferenta wadium jest nieoprocentowane.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o numerze 43 1090 2590 0000 0001 6027 5427, prowadzony przez Santander Bank Polska Spółka Akcyjna, w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet ruchomości Piotr Merkowski , KR1S/GUp/48/2025”.

Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 28.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 28.11.2025 r. do godziny 16:00.

Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 01.12.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 11:00.

Z operatami szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o wymogach formalnych ofert oraz o terminie oględzin ruchomości) w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WYMOGI FORMALNE OFERT

Oferta powinna zawierać następujące elementy:

  1. dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (jeśli posiada), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
  2. wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
  3. proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
  4. wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
  5. podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);

Do oferty należy załączyć:

  1. w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
  2. dowód uiszczenia wadium;
  3. oświadczenie oferenta, że:
    • oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
    • oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
  4. w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie.

Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.