Syndyk masy upadłości

ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości Sławomira Kępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości. Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny. Celem konkursu ofert jest sprzedaż pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości i objętych spisem inwentarza, tj.:

  1. samochód ciężarowy DAF LF 320 MR 18;
  2. metalowa lampka srebrna;
  3. czytnik kart kierowcy;
  4. oczyszczacz powietrza;
  5. komputer stacjonarny;
  6. ekspres do kawy;
  7. lampka nocna;
  8. zasilacz UPS;
  9. drukarka xserox 3330vPHAZER;
  10. wieża mała sony z głośnikami (komplet);
  11. mikrofala Samsung;
  12. odkurzacz home;
  13. 2 lampki ledowe;
  14. monitor Acer 15”;
  15. drukarka workcentre 3225;
  16. monitor philips 27”;
  17. 2 biurka;
  18. 5 kontenerków;
  19. szafka metalowa;
  20. szafka MDF

Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.

Cena minimalna Przedmiotu Sprzedaży została określona w postanowieniu Sędziego – Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi łącznie 89 439,00 brutto (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych i 00/100 brutto).

Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Wpłacone przez oferenta wadium jest nieoprocentowane.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr 77 8436 0003 0000 0026 9690 0001, prowadzony przez Mikołowski Bank Spółdzielczy., w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet, Sławomir Kępczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości, WA1M/GUp/15/2025”.

Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) w terminie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00.

Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 26.11.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) o godz. 12:15.

Z operatami szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o wymogach formalnych ofert oraz o terminie oględzin ruchomości) w Kancelarii Syndyka w Warszawie, ul. Bagno 2/69, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WYMOGI FORMALNE OFERT

Oferta powinna zawierać następujące elementy:

  1. dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (jeśli posiada), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
  2. wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
  3. proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
  4. wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
  5. podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);

Do oferty należy załączyć:

  1. w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
  2. dowód uiszczenia wadium;
  3. oświadczenie oferenta, że:
    • oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
    • oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
  4. w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie.

Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.