Syndyk masy upadłości
ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy udziału w wysokości 1/200 części w prawie własności nieruchomości gruntowej położonej w Węgrzcach Wielkich, gmina Wieliczka.
Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny.
 Celem konkursu ofert jest sprzedaż prawa własności w postaci udziału w wysokości 1/200 części w prawie własności nieruchomości położonej w Węgrzcach Wielkich, gmina Wieliczka, składającej się z niezabudowanych działek ew. nr 1587/11, 1589/9, 1586/6, 1588/19, 1588/9 o łącznej powierzchni 0,3990 ha, stanowiących drogę dojazdową, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce, III Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr: KR1I/00045203/8, zwany dalej „Przedmiotem Sprzedaży”.
Cena wywoławcza wynosi 1 094,50 zł (słownie: tysiąc dziewięćdziesiąt cztery i 50/100 złotych) brutto.
 Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 57 1090 2590 0000 0001 5487 0723 wadium w wysokości 110,00 zł (sto dziesięć i 00/100 złotych) w terminie do dnia 07.11.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Edwarda Leszczyńskiego, KR1S/GUp-s/619/2023”.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 07.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 07.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzonej dopiskiem „Oferta na zakup udziału w nieruchomości w postępowaniu upadłościowym Edwarda Leszczyńskiego, KR1S/GUp–s/619/2023 NIE OTWIERAĆ”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na adres Kancelarii Syndyka.
Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 10.11.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 11:00.
 Z operatem szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o terminie oględzin Przedmiotu sprzedaży) w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98).
WYMOGI FORMALNE OFERT
Oferta powinna zawierać następujące elementy:
- dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (jeśli posiada), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
- wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
- proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
- wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
- podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);
Do oferty należy załączyć:
- w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
- dowód uiszczenia wadium;
- oświadczenie oferenta, że:- oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
- oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
 
- w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie.
Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.
 
 


Najnowsze komentarze