Syndyk masy upadłości

ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy udziału w wysokości 1/200 części w prawie własności nieruchomości gruntowej położonej w Węgrzcach Wielkich, gmina Wieliczka.

Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny.
Celem konkursu ofert jest sprzedaż prawa własności w postaci udziału w wysokości 1/200 części w prawie własności nieruchomości położonej w Węgrzcach Wielkich, gmina Wieliczka, składającej się z niezabudowanych działek ew. nr 1587/11, 1589/9, 1586/6, 1588/19, 1588/9 o łącznej powierzchni 0,3990 ha, stanowiących drogę dojazdową, dla której Sąd Rejonowy w Wieliczce, III Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o nr: KR1I/00045203/8, zwany dalej „Przedmiotem Sprzedaży”.

Cena wywoławcza wynosi 1 094,50 zł (słownie: tysiąc dziewięćdziesiąt cztery i 50/100 złotych) brutto.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 57 1090 2590 0000 0001 5487 0723 wadium w wysokości 110,00 zł (sto dziesięć i 00/100 złotych) w terminie do dnia 07.11.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Edwarda Leszczyńskiego, KR1S/GUp-s/619/2023”.

Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 07.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 07.11.2025 r. do godziny 16:00. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzonej dopiskiem „Oferta na zakup udziału w nieruchomości w postępowaniu upadłościowym Edwarda Leszczyńskiego, KR1S/GUp–s/619/2023 NIE OTWIERAĆ”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na adres Kancelarii Syndyka.

Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 10.11.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 11:00.
Z operatem szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o terminie oględzin Przedmiotu sprzedaży) w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WYMOGI FORMALNE OFERT

Oferta powinna zawierać następujące elementy:

  1. dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (jeśli posiada), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
  2. wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
  3. proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
  4. wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
  5. podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);

Do oferty należy załączyć:

  1. w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
  2. dowód uiszczenia wadium;
  3. oświadczenie oferenta, że:
    • oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
    • oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
  4. w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie.

Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.