Alerion spółka z o.o. – Syndyk masy upadłości
Przedmiotem sprzedaży jest:
- AIO Lenovo IdeaCentre I3 6th, RAM 8 GB, FULL HD, 21.5 cali.
- DELL R320 4 slotów na dysk, 8 GB RAM, Procesor E5-2420 6 cores
- QNAP TS-451U – Procesor J1800 2.4 GHz, 4 sloty, pamięć 1GB
- Laptop Toshiba Satelite PRO C50A165
- Mikrotik HEX RB750Gr3
- UPS APC SMART-UPS 2200
- Serwer LG NTT – X8DTL X8DTL, E5-606 4 cores, 8 GB RAM DDR3
- Serwer Primergy TX200 S6 – E5-640 6 cores, 4 gb ram, model PS160-D2799
Powyższe urządzenia nie zawierają nośników danych.
Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.
Cena minimalna wynosi 500,00 zł brutto (słownie: pięćset 00/100 złotych).
Warunkiem uczestnictwa jest złożenie pisemnej oferty na łączne nabycie w/w przedmiotu sprzedaży wraz z proponowaną ceną nabycia oraz wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 17 1910 1048 2116 9951 1638 0001, wadium w wysokości 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych) w terminie do dnia 13.02.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs, sygn. akt VIII GUp 630/21/S”.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu ofert są dostępne na stronie www.aegis.pl lub pod nr telefonu +48 12 222 34 98. Ze stanem sprzedawanych ruchomości można się zapoznać po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z Kancelarią Syndyka w godzinach jej pracy.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 13.02.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 13.02.2025 r. do godziny 16:00. Wszelkie koszty związane ze sprzedażą udziałów ponosi nabywca.
Syndyk zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odstąpienia od konkursu ofert bez podania przyczyny.
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w dniu 14.02.2025 r. o godz. 12:00 w Kancelarii Syndyka przy ul. Filipa Eisenberga 11/1 w Krakowie.
WYMOGI FORMALNE OFERT
- Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:
- dane oferenta, tj. imię i nazwisko lub nazwę (firmę), numer PESEL, KRS, NIP, REGON lub inny numer umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby oferenta, numer telefonu oraz adres e – mail do kontaktu z oferentem;
- wskazanie Przedmiotu Sprzedaży, którego dotyczy oferta;
- oferowaną łączną cenę nabycia Przedmiotu Sprzedaży, z zastrzeżeniem, iż cena nie może być niższa od Ceny minimalnej;
- podpis(y) oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji.
- Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego oferenta albo aktualny odpis lub wydruk z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent (jeżeli dotyczy);
- dowód uiszczenia wadium w prawidłowej wysokości;
- oświadczenie oferenta, że:
- oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem sprzedaży, akceptuje go i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
- oferentowi jest znany stan Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń;
- w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu mocodawcy lub w formie aktu notarialnego o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;
- Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach.
- Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
- Oferta wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 2 powyżej, powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzona dopiskiem „Oferta na zakup ruchomości w postępowaniu upadłościowym spółki Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska S.A. w upadłości”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na do Syndyka Masy Upadłości spółki Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska S.A. w upadłości, tj. Alerion sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków.
- Termin i miejsce składania ofert: Ofertę składa się w biurze Syndyka – Alerion sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków w terminie do dnia 13.02.2025 r. do godziny 16:00. Oferta może być składana osobiście albo za pomocą listów poleconych lub przesyłek kurierskich, z tym zastrzeżeniem, że za złożoną w terminie ofertę uważa się taką, która wpłynęła do biura Syndyka w terminie wyznaczonym do składania ofert;
- Oferta niespełniająca wymogów o których mowa w Regulaminie, a także złożona po terminie, podlega odrzuceniu bez wzywania do uzupełnienia jej braków. Braki oferty lub inne nieścisłości, które można usunąć lub zweryfikować niezwłocznie w dniu składania ofert, mogą być uznane przez Syndyka za niewpływające na ważność oferty i niestanowiące podstaw do jej odrzucenia.
Najnowsze komentarze