Alerion spółka z o.o. – Syndyk masy upadłości

Grażyny Troll – osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej (dalej: „Syndyk”), ogłasza konkurs ofert na zbycie wierzytelności wchodzących w skład masy upadłości.
Przedmiotem sprzedaży jest:

  • wierzytelności pieniężne przysługujące upadłemu, wskazane w spisie należności z dnia 17.05.2021 r. o łącznej wartości nominalnej 507 730,00 zł i wartości szacunkowej 50 730,00 zł (dalej łącznie jako „Przedmiot sprzedaży„)

Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.
Cena minimalna wynosi 5 100,00 zł (pięć tysięcy sto i 00/100 złotych).
Warunkiem uczestnictwa jest złożenie pisemnej oferty na łączne nabycie w/w przedmiotu sprzedaży wraz z proponowaną ceną nabycia oraz wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości nr 37 1090 2590 0000 0001 4793 4419, wadium w wysokości 510,00 zł (pięćset dziesięć i 00/100 złotych) w terminie do dnia 30.01.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Grażyna Troll VIII GUp 433/21/S”.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu ofert są dostępne na stronie www.aegis.pl lub pod nr telefonu +48 12 222 34 98. Z dokumentami dotyczącymi wierzytelności można się zapoznać w Kancelarii Syndyka w godzinach jej pracy po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 30.01.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 30.01.2025 r. do godziny 16:00. Wszelkie koszty związane ze sprzedażą udziałów ponosi nabywca.
Syndyk zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub odstąpienia od konkursu ofert bez podania przyczyny.
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w dniu 31.01.2025 r. o godz. 14:00 w Kancelarii Syndyka przy ul. Filipa Eisenberga 11/1 w Krakowie.

WYMOGI FORMALNE OFERT

  1. Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:
    • dane oferenta, tj. imię i nazwisko lub nazwę (firmę), numer PESEL, KRS, NIP, REGON lub inny numer umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby oferenta, numer telefonu oraz adres e – mail do kontaktu z oferentem;
    • wskazanie Przedmiotu Sprzedaży, którego dotyczy oferta;
    • oferowaną łączną cenę nabycia Przedmiotu Sprzedaży, z zastrzeżeniem, iż cena nie może być niższa od Ceny minimalnej;
    • podpis(y) oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji.
  2. Do oferty należy dołączyć:
    • aktualny odpis lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego oferenta albo aktualny odpis lub wydruk z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent (jeżeli dotyczy);
    • dowód uiszczenia wadium w prawidłowej wysokości;
    • oświadczenie oferenta, że:
      1. oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem sprzedaży, akceptuje go i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
      2. oferentowi jest znany stan prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń;
    • w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu mocodawcy lub w formie aktu notarialnego o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;
  3. Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach.
  4. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
  5. Oferta wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 2 powyżej, powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzona dopiskiem „Oferta na zakup wierzytelności w postępowaniu upadłościowym Grażyny Troll – osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na do Syndyka Masy Upadłości Grażyny Troll – osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, tj. Alerion sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków.
  6. Termin i miejsce składania ofert: Ofertę składa się w biurze Syndyka – Alerion sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków w terminie do dnia 30.01.2025 r. do godziny 16:00. Oferta może być składana osobiście albo za pomocą listów poleconych lub przesyłek kurierskich, z tym zastrzeżeniem, że za złożoną w terminie ofertę uważa się taką, która wpłynęła do biura Syndyka w terminie wyznaczonym do składania ofert;
  7. Oferta niespełniająca wymogów o których mowa w Regulaminie, a także złożona po terminie, podlega odrzuceniu bez wzywania do uzupełnienia jej braków. Braki oferty lub inne nieścisłości, które można usunąć lub zweryfikować niezwłocznie w dniu składania ofert, mogą być uznane przez Syndyka za niewpływające na ważność oferty i niestanowiące podstaw do jej odrzucenia.

INFORMACJE DODATKOWE

Syndyk informuje, iż z dokumentami dotyczącymi wierzytelności można się zapoznać w Kancelarii Syndyka w godzinach jej pracy po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu. Ponadto informuje, iż wierzytelności te są sporne i toczą się w ich przedmiocie postępowania sądowe.