- Udostępnianie pomieszczeń biurowych, a w tym sali konferencyjnej, sekretariatu, toalety, aneksu kuchennego, pomieszczeń magazynowych (z infrastrukturą oraz dostępem do Internetu);
- Odbiór korespondencji, jej porządkowanie i katalogowanie;
- Przygotowanie do wysyłki, wysyłka korespondencji, oraz jej obsługa (skanowanie, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej);
- Obsługa połączeń telefonicznych związanych z prowadzonymi przez syndyków postępowaniami;
- Odbieranie i składanie dokumentów na dzienniku podawczym Sądu;
- Pomoc w objęciu i zabezpieczeniu majątku wchodzącego w skład masy upadłości, jak również w czynnościach związanych z inwentaryzacją majątku wchodzącego w skład masy
- Obsługa rachunków bankowych masy upadłości oraz prowadzenie kasy;
- Wsparcie przy prowadzeniu stron internetowych dot. postępowań upadłościowych.