Syndyk masy upadłości
ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy nieruchomości gruntowych położonych w miejscowości Dalewice, gmina Koniusza.
Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny.
Celem konkursu ofert jest sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w miejscowości Dalewice, gmina Koniusza:
- składającej się z niezabudowanej działki o nr ewidencyjnym 129 o łącznej powierzchni 0,4940 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie, V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Proszowicach prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1H/00022807/4, oraz
- składającej się z niezabudowanych działek o nr ewidencyjnym 499/2 i 512 o łącznej powierzchni 0,6000 ha dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa-Nowej Huty w Krakowie, V Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Proszowicach prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1H/00005737/7
zwanych łącznie dalej „Przedmiotem Sprzedaży”:
Cena wywoławcza wynosi 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy i 00/100 złotych) netto.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie przez oferenta na rachunek bankowy masy upadłości o nr 36 1090 2590 0000 0001 4737 8433 wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset i 00/100 złotych) w terminie do dnia 27.02.2025 r. W tytule przelewu należy podać: „wadium, konkurs ofert Piotr i Marta Mazurek, VIII GUp 895/20”.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 27.02.2025 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 27.02.2025 r. do godziny 16:00. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzonej dopiskiem „Oferta na zakup nieruchomości w postępowaniu upadłościowym Marty oraz Piotra Mazurków, VIII GUp 895/20 – NIE OTWIERAĆ”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4”, zaadresowanej na adres Kancelarii Syndyka.
Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 28.02.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 13:00.
Z operatem szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o terminie oględzin nieruchomości) w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98) lub na stronie https://aegis.pl.
WYMOGI FORMALNE OFERT
Oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać następujące elementy:
- dane oferenta tj. imię i nazwisko/firmę, adres zamieszkania/siedziby, numer telefonu oraz – adres e- mail (do kontaktu z oferentem), wskazanie formy prawnej oferenta (jeżeli nie jest nim osoba fizyczna),
- wskazanie Przedmiotu sprzedaży, który oferent chce nabyć,
- proponowaną cenę nabycia, nie niższą od ceny wywoławczej,
- wskazanie rachunku bankowego do zwrotu wadium,
- podpis oferenta (zgodnie z zasadami reprezentacji);
Do oferty należy załączyć:
- w przypadku przedsiębiorcy – odpis z CEIDG lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców KRS (informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców KRS) albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent oraz odpowiednie zgody wymagane przez prawo lub umowę spółki (statut) lub inny akt o charakterze organizacyjnym oferenta albo oświadczenie oferenta, że zgody takie nie są wymagane,
- dowód uiszczenia wadium;
- oświadczenie oferenta, że:
- oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
- oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
- w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionej kopii o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;
- w przypadku cudzoziemców- zezwolenie lub promesę w rozumieniu ustawy z dnia 24.03.1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;
- Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta
- Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach;
- Wszystkie dokumenty składane przez cudzoziemców sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
REGULAMIN KONKURSU OFERT
DODATKOWE INFORMACJE
Najnowsze komentarze