Syndyk Masy Upadłości
Urszuli Grzywy – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej
zaprasza do udziału w pisemnym konkursie ofert (z możliwością zarządzenia ustnej aukcji) na nabycie składników masy upadłości
- Przedmiotem pisemnego konkursu ofert (z możliwością zarządzenia ustnej aukcji) jest:
- prawo własności nieruchomości lokalowej nr 3 położonej w miejscowości Oświęcim, przy ul. Obrońców Westerplatte 12, dla której Sąd Rejonowy w Oświęcimiu, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1E/00023097/7, zwana dalej „Przedmiotem Sprzedaży” lub „Nieruchomością”;
- Cena wywoławcza wynosi 173 905,00 zł (sto siedemdziesiąt trzy tysiące dziewięćset pięć 00/100 złotych),
- Warunkiem skutecznego złożenia ofert jest m.in. wniesienie przed złożeniem oferty wadium w wysokości 17 390,50 zł (słownie: siedemnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt 50/100 złote) na rachunek masy upadłości o numerze: 55 1090 2590 0000 0001 5241 4622, w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert Urszuli Grzywy, KR1S/GUp/39/2022”.
- Zainteresowani winni składać oferty w terminie do dnia 15 grudnia 2023 roku do godziny 16:00, w Biurze Syndyka – Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków, lub przesłać je na adres tegoż Biura Syndyka listem poleconym lub przesyłką kurierską (decyduje data wpływu oferty do Biura Syndyka, nie zaś data nadania oferty).
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 grudnia 2023 roku, w Biurze Syndyka – Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków, o godz. 11:00.
- Szczegółowe informacje dotyczące pisemnego konkursu ofert (z możliwością zarządzenia ustnej aukcji) i jego warunków, w tym w szczególności dotyczące przedmiotu sprzedaży, wymagań dotyczących treści złożonych ofert oraz trybu procedowania w zakresie złożonych ofert, określone zostały w Regulaminie pisemnego konkursu ofert (z możliwością zarządzenia ustnej aukcji) w regulaminie sprzedaży załączonym do wniosku syndyka z dnia 5 lipca 2023 r. oraz obwieszczeniu numer 20231012/00124 z dnia 12.10.2023 r.
- Informacje odnośnie konkursu ofert (w tym o oględzinach przedmiotu sprzedaży) uzyskać można w Biurze Syndyka – Kraków, ul. Filipa Eisenberga 11/1, pod tel. +48 12 222 34 98, lub na stronie internetowej www.aegis.pl
- Przedmiotem pisemnego konkursu ofert (z możliwością zarządzenia ustnej aukcji) jest:
WYMOGI FORMALNE OFERT
- Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:
- dane oferenta, tj. imię i nazwisko lub nazwę (firmę), numer PESEL, KRS, NIP, REGON lub inny numer umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby oferenta, numer telefonu oraz adres e – mail do kontaktu z oferentem;
- wskazanie Przedmiotu Sprzedaży, którego dotyczy oferta;
- oferowaną cenę nabycia Przedmiotu Sprzedaży z zastrzeżeniem, iż cena nie może być niższa od ceny minimalnej;
- podpis(y) oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji.
- Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego/wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub wydruk z innego rejestru, do którego wpisany jest uczestnik konkursu albo odpis z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent (jeżeli dotyczy);
- dowód uiszczenia wadium;
- oświadczenie oferenta, że:
- oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem sprzedaży, akceptuje go i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
- oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz, że zapoznał się z operatem szacunkowym Przedmiotu Sprzedaży;
- w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;
- w przypadku cudzoziemców – zezwolenie lub promesę w rozumieniu ustawy z dnia 24.03.1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;
- Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach.
- Wszystkie dokumenty składane przez cudzoziemców sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
- Oferta wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 2 powyżej, powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzona dopiskiem „Oferta na zakup nieruchomości w postępowaniu upadłościowym Urszuli Grzywy, KR1S/GUp/39/2022”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na: biuro Syndyka ul. Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków.
- Oferta niespełniająca wymogów, o których mowa w Regulaminie, a także złożona po terminie, podlega odrzuceniu bez wzywania do uzupełnienia jej braków. Braki oferty lub inne nieścisłości, które można usunąć lub zweryfikować niezwłocznie w zwykłym toku czynności, mogą być uznane przez Syndyka za niewpływające na ważność oferty i niestanowiące podstaw do jej odrzucenia.
- W przypadku niewskazania przez oferenta adresu e-mail w ofercie, nie zostanie on zawiadomiony o wynikach konkursu (zgodnie z § 6 ust. 5), jak również nie zostanie zawiadomiony i dopuszczony do aukcji, w przypadku jej zarządzenia na podstawie § 7 ust. 1.
- Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:
Najnowsze komentarze